صفحه اصلی
سامانه ارتباطی 137
گالری تصاویر
سامانه مناقصه و مزایده
آرشیو اخبار
سامانه شهرسازی
عوارض خودرو

با دعوت دکتر محمد امیر منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی ومهندس کعبی فرماندار کارون وبه مناسبت سال جدید نهضت پاکسازی و بهسازی معابر سطح شهر کوت عبدالله با همکاری عملیات ترابری و پشتیبانی مناطق نفت خیز جنوب در دستور کار قرارگرفت.



با دعوت دکتر محمد امیر منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی ومهندس کعبی فرماندار شهرستان کارون وبه مناسبت سال جدید نهضت پاکسازی و بهسازی معابر سطح شهر کوت عبدالله با همکاری عملیات ترابری و پشتیبانی مناطق نفت خیز جنوب در دستور کار قرارگرفت.



در راستای انجام مسئولیتهای اجتماعی مناطق نفت خیز جنوب وباهمکاری شهرداری کوت عبدالله نهضت پاکسازی و بهسازی معابر سطح شهر کوت عبدالله به مناسبت سال جدید اجرایی می شود



به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر کوت عبدالله با دعوت دکتر محمد امیر منتخب مردم شریف اهواز، باوی، حمیدیه وکارون در مجلس شورای اسلامی وبا حضور مهندس بصیر مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی مناطق نفت خیز جنوب و هیئت همراه ، مهندس کعبی فرماندار شهرستان کارون، اعضای شورای شهر کوت عبدالله مهندس هاشم مجدم،و مهندس محمد ناصری، و مهندس صلاح الدین منصوری سرپرست شهرداری از بلوار ساحلی و مناطق مختلف شهر کوت عبدالله بازدید شد.



در این بازدید دکتر محمد امیر منتخب مردم شریف اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این امر که شهر کوت عبدالله با توجه به موقعیت جغرافیایی موجود یک ظرفیت بالقوه در جهت توسعه در حوزه های مختلف می باشد و شرکتهای بزرگ صنعتی همچون صنعت نفت، نیشکر، صنایع فولاد و شرکتهای صنعتی دیگر بایستی در حوزه های مختلف علاوه بر قبول مسئولیتهای اجتماعی در قبال این شهر در جهت توسعه و آبادانی آن هم قدم شوند. لذا با توجه به وجود برخی معضلات و مشکلات در مناطق مختلف شهر کوت عبدالله و با توجه به پایان سال، ولزوم استقبال ویژه از مهمانان نوروزی با دعوت از عملیات ترابری و پشتیبانی مناطق نفت خیز جنوب عملیات پاکسازی و بهسازی معابر سطح شهر من جمله بلوار ساحلی، زمینهای خالی و معابر بحرانی با همکاری شهرداری کوت عبدالله در دستور کار قرار گرفت.


در این بازدید مهندس بصیر مدیریت ترابری و پشتیبانی مناطق نفت خیز جنوب با با اشاره به اینکه مناطق نفت خیز جنوب در راستای وظایف خود در قبال مسئولیتهای اجتماعی به مناسبت سال نو تعدادی ادوات، تجهیزات و ماشین آلات خود را در اختیار شهرداری کوت عبدالله قرار داده تا نسبت به بهسازی نقاط مشخص شده توسط این شهرداری اقدام خواهد کرد،


مهندس کعبی فرماندار شهرستان کارون نیز در این بازدید ضمن تشکر دکتر محمد امیر منتخب مردم درمجلس شورای اسلامی ایجاد تعامل تنگاتنگ و متقابل بین مسئولین یکی از ارکان توسعه یافتگی خواهد بود مهندس کعبی ادامه دادند بلوار ساحلی یک فرصت بسیار مهم جهت توسعه شهر کوت عبدالله می باشد لذا بایستی همگی تلاش کنیم تا از این فرصت به نحو احسن استفاده نماییم، لذا از دوستان در مناطق نفت خیز جنوب تقاضا داریم با توجه به پایان سال در اجرای نهضت پاکسازی معابر شهر با شهرداری کوت عبدالله همکاری لازم را داشته باشند.


در پایان مقرر شد مهندس منصوری سرپرست شهرداری گزارشی از مناطق بحرانی سطح شهر و نقاطی را که بناست نهضت پاکسازی و بهسازی معابر، باهمکاری اداره کل امور پشتیبانی مناطق نفت خیز جنوب در آنها صورت پذیرد را ارائه نمایند








نویسنده: سیدحمید موسوی
تاریخ ثبت خبر: 1402/12/24

صفحه اصلی
سامانه ارتباطی 137
گالری تصاویر
آرشیو مطالب سایت
سامانه مناقصه و مزایده
ارتباط با شهردار
فیش حقوقی و کارگزینی








پیامبر اسلام(ص): اُوصیكُم بِالشَّبابِ خَیراً فَاِنَّهُم اَرَقُّ اَفئِدَةً. شما را درباره جوانان به خیر و خوبی سفارش می‌كنم. آنها دلی رقیق‌تر (و فضیلت‌پذیرتر از دیگران) دارند. (كتاب الحدیث، ص ٣٤٩)
سخن روز:
   
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شهرداری کوت عبدالله می باشد.
طراحی و اجرا توسط شرکت داده پردازی راشین آریا